Rebecca Honnér Idenstedt

Första lektionen

Publicerad 2013-09-03 09:53:00 i Allmänt,

Årets första lektion inom gymnasiearbetet börjat gå mot sitt slut och jag har börjat fundera vad jag vill göra under det här låååååånga året!
 
Dagens tankar har gått till att skriva mitt gymnasiearbete om volvo då jag kan få hjälp ifrån mamma som jobbar där att komma innanför "murarna" och få fram bra information. Volvo är ett stort företag som påverkar Göteborg och även hela Sverige/världen. Har inte kommit på mina frågeställningar än men vill att det ska handla om hur informationen kan spridas snabbt på ett stort företag och vad som skulle hända om informationen råkades spridas till övriga personer....
 
Ser fram emot att börja jobba nu!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela